Program odborného setkání “Důvěryhodný dokument – Důvěryhodná organizace” je ještě stále finalizován, nicméně pro představu a možnost rozhodnout se, zda je tato akce pro Vás to pravé, Vám přinášíme základní koncept programu, který bude zpřesňován souběžně s tím, jak nám jednotliví oslovení řečníci potvrdí svou účast a témata svých přednášek.
Středa 20. 11. 2013
11:00-12:30 Zahájení a Blok 1
- Zahájení: Bezouška (IRMS), Mgr. Fabes (Starosta města Telč): zahájení, zdravice, organizační informace
- Blok 1a: Mgr. Mrížová (MV SR): Elektronická správa dokumentů v rukách paragrafů, aktuálně ze Slovenska
- Blok 1b: Mgr. Veselský/ PhDr. Úlovec (MV ČR): Vize správy dokumentů CR
12:30-13:30 Oběd
13:30-14:30 Blok 2
- Blok 2a: doc.Ledvinka (Archiv hl. m. Prahy): Důvěryhodnost dokumentů a jejich původců ve staletích před nástupem digitalizace.
- Blok 2b: PhDr. Ševčík (Moravský zemský archiv v Brně): Aktuální exkurz do důvěryhodnosti dokumentů
- Blok 2c: v jednání (Národní archiv): exkurz do budoucnosti důvěryhodnosti dokumentů
14:30-15:00 Občerstvení
15:00-16:00 Blok 3
- Blok 3a: ing. Beran (ARIES Data): Outsourcing správy dokumentů
- Blok 3b: ing. Fiala (GORDIC): Důvěryhodnost=člověk+produkt+proces
- Blok 3c: ing. Mráz / doc. Štědroň (CETAG): Důvěryhodnost dokumentů pohledem soudního znalce
- Blok 3d: Bezouška (IRMS): Vize, cíle, aktivity
16:30-18:00 Uzavřené setkání MV ČR – MV SR
16:30-18:00 Pracovní jednání IRMS CRG – IRMS SR
18:30-0:00 Ochutnávka mladého vína a neformální diskuse …
Čtvrtek
10:00-13:00 Otevřené jednání na téma „Problémy a výzvy správy (digitálních) dokumentů“